HelloFresh
Here to help
Coronavirus update
Information from HelloFresh:

HelloFresh Employee Reviews for Chauffeur (m/v)

Chauffeur (m/v)30 reviews
All
Found 30 reviews matching the search
See all 540 reviews
Salary / Benefits
Als je moet laden zijn de werkdagen rond 10 a11 uur.
Management geeft er niks om of werknemers moeilijkheden ondervinden, zoals rijden door hevige sneeuwval("sneeuwstorm"), zolang de pakketten maar bezorgd worden.

De kans dat je airco in je bus hebt terwijl het 35 graden is is zeer klein.

Als je dan uiteindelijk stopt met werken bij HF verwacht niet dat iemand er naar om kijkt als het je laatste werkdag is, daar kraait geen haan naar.
Salary / Benefits
Meer respect voor het werk van de chauffeur die met weer en wind op pad is en met deze moeilijke Corona tijd
Pros
Flexibel
Cons
Salaris
Salary / Benefits
Ik heb daar 1 dag proef gedraaid. Zeer stressvol werk. Jagen en op tijd rijden, maar je wel aan de verkeersregels houden. Wat een vreselijke baan was dit. Na deze avond heb ik nooit meer iets van ze gehoord. Wat ze wel beloofd hadden, maar voor mij is het exit met deze baan, nooit meer.
Pros
Cons
Zeer stressvol
Salary / Benefits
Het werk als chauffeur heb ik zeer graag gedaan. Ik was er van bij de opstart en heb er 1,5jaar gewerkt. Relaxt en goede tijdslimieten worden opgesteld.
Er heerst jammer genoeg een zeer slechte sfeer. Er zijn pesterijen die niet au serieus worden genomen. Als je niet behoort tot de roddelclub mag je vertrekken. als er 1 stoorzender aanwezig is gaat iedereen daar in mee.
Pros
Rijtijden, routeplanning, verloning
Cons
Sfeer en beleid
Salary / Benefits
Lange werkdagen soms 11 uur per dag.
Veelal in franstallig gebied .
Salary / Benefits
Er is maar een ding belangrijk dat je alle dozen aflevert
Salary / Benefits
Verident veel te weinig daar.. en je hele dag is weg 1200 tot 2200 dat zijn meest voorkomende werktijden geen 120% na 1800 uur niks weekend geen toeslagen niksss
Salary / Benefits
Iedere dag is in het principe hetzelfde, veel van de adressen klopt niet. Er zijn mogelijkheden om dit aantepassen, maar vanuit hoofdkantoor/management word hier niks mee gedaan. Cultuur vanuit management is in principe als je alle dozen maar aflevert liefst zonder veel problemen of zonder ondersteuning.
Zelfstandige baan.

Mensen langer dan 6 maanden werken ibij HelloFresh s dit lang, groot verloop
Salary / Benefits
Leuke, open, enthousiaste en gezellige collega's. Werk zou leuk kunnen zijn, maar is niet te doen. Zeer stressvol werk door de tijdsdruk geen pauze. Niet aan te raden als je iets anders kunt vinden.
Pros
Gezellige collega's
Cons
Stressvolle dgn zonder pauze
Salary / Benefits
Collega’s en ritten niets op aan te merken.
De bedrijfscultuur van “leidinggevenden” niet competent, haantjes gedrag.
Salary / Benefits
Na 3 jaar hier te hebben gewerkt kan ik zeggen dat er bij HelloFresh weinig betaald wordt voor wat je doet. Er zijn geen doorgroeimogelijkheden naar andere functies en de uren zijn ook steeds minder geworden. Ik krijg met een uitkering nog meer.

Er zijn verplichte laaddiensten. Er is geen pauze. Er wordt geen water aangeboden op warme dagen. Er is een 50% kans dat je geen airco hebt. Als er wat mis gaat, sta je er vaak alleen voor. Indien de klant niet thuis is en de buren de doos niet aannemen, kun je hem terug naar de hub nemen, tenzij de klant hem later die dag nog wilt hebben, dan mag je die nog naleveren (onbetaald). Eenmaal terug mag je de bus schoonmaken, uitchecken, lege dozen en retouren terug zetten... ook weer onbetaald.

Gelukkig zijn de collega's aardig en snappen zij heel goed waar je het over hebt. Management kijkt naar je alsof je blij mag zijn dat je een baan hebt.
Salary / Benefits
Het meeste is goed voor mekaar. Ik schaam me wel als ik zie wat voor bus ik mee krijg soms. dat is echt niet representatief voor HelloFresh.

Ook de airco is de bus laat het afweten waardoor het voorin erg warm ( kan ) word.
Salary / Benefits
je deelt je pakketjes uit en rijd de hele dag door in heel nederland je bent een soort van eigenbaas zodra je in de auto zit
Salary / Benefits
HelloFresh is een bedrijf dat een snelle groei is met een goede bedrijfsvoering.
Salary / Benefits
Mooie praatjes van YoungCapital over je werktijden, vervolgens sta je alleen maar op oproepbasis en wordt je slechts een enkele keer gebeld. Zelfs voor een parttime baan maak je amper uren.
Je werkt volgens een vast tijdschema en ook alleen dat krijg je betaald. Als je na afloop je bus nog moet schoonmaken of moet tanken dan is dit in je eigen tijd.

Reiskostenvergoeding is er tegenwoordig wel.

Bedrijf kijkt heel streng naar schades en naar je rijgedrag (ook tijdens je rit) maar toch heeft elke bus veel schade. Zonde.

Weinig collegialiteit onderling en weinig mogelijkheden binnen het bedrijf.

Je verdient het minimumloon in de eerste 6 maanden.
Pros
Zelfstandig werken
Cons
Laag loon, je wordt constant in de gaten gehouden, elke keer oproepbasis
Salary / Benefits
Je werkt op oproepbasis.het salaris is slecht en je wordt nerges voor gecompenseerd.young capital medewerkers worden voorgetrokken als het om ritten rijden gaat.het werk op zich is wel leuk en de meeste collegas ook.
Pros
Leuke plekjes ontdekken en fijne collega koeriers
Cons
Salaris en young capital recruiters
Salary / Benefits
Ik vind het niet leuk. In deze bedrijf hebben geen groeimogelijkheden.
Cons
Zelfstandig laden boxen
Salary / Benefits
het werk zelf was echt leuk en de collega's onder elkaar ook
er waren wel een wat fuifjes zodat we elkaar wat beter konden leren kennen.
Pros
vakantiegeld
Cons
niet zo veel rekening houden met de werknemers
Salary / Benefits
Een fijne werkplek met hele aardige mensen! ......
Werk er 1 1/2 jaar.
Onpersoonlijke organisatie en totaal niet transparant

Slecht betaald

Moest in begin zelf Navi meenemen, krijgt geen reiskosten.

Nu is er weer geen werkkleding en over de uren moet je maar afwachten of het klopt.

Gezeur over uren in combinatie met dramatisch werk van uitzendbureau Young Capital.

En jonge meiden die "de leiding" hebben maar niets weten of mogen doen. Slim bedacht door Hello Fresh. Zo blijven de managers buiten schot. .... Of zijn ze gewoon laf?
Pros
Als je werk nodig hebt
Cons
Onpersoonlijk, arrogant en overbodig
Salary / Benefits
Rommelig,chaotisch. Een manager (Joost) die willekeurig en zonder feedback errors uitdeelt aan de chauffeurs zodat hun scores laag blijven. Geen onkostenvergoeding. Idiote regeltjes. Bah.
Cons
te veel domme regeltjes waardoor het plezier wegvalt