HelloFresh

Maastricht4 reviews
Found 4 reviews matching the search
See all 544 reviews
Salary / Benefits
Als je moet laden zijn de werkdagen rond 10 a11 uur. Management geeft er niks om of werknemers moeilijkheden ondervinden, zoals rijden door hevige sneeuwval("sneeuwstorm"), zolang de pakketten maar bezorgd worden. De kans dat je airco in je bus hebt terwijl het 35 graden is is zeer klein. Als je dan uiteindelijk stopt met werken bij HF verwacht niet dat iemand er naar om kijkt als het je laatste werkdag is, daar kraait geen haan naar.
Cons
Salary / Benefits
Er is maar een ding belangrijk dat je alle dozen aflevert
Salary / Benefits
Iedere dag is in het principe hetzelfde, veel van de adressen klopt niet. Er zijn mogelijkheden om dit aantepassen, maar vanuit hoofdkantoor/management word hier niks mee gedaan. Cultuur vanuit management is in principe als je alle dozen maar aflevert liefst zonder veel problemen of zonder ondersteuning. Zelfstandige baan. Mensen langer dan 6 maanden werken ibij HelloFresh s dit lang, groot verloop
2.0
Salary / Benefits
De bussen (diesel) staan voor en tijdens het laden in de loods allemaal stationair te draaien. Dit kan niet gezond zijn voor de medewerkers. Gemiddeld worden er 80 - 100 bussen per dag geladen. Het laad proces duurt zo’n 3 uur gemidddeld. Ik werd op den duur duizelig van het inademen van deze lucht. Door de teamleiders wordt hier niets aan gedaan. En de collega’s schijnen het allemaal niet zo erg te vinden om in deze omstandigheden te werken. Domme mentaliteit, hier wordt niet over na gedacht en niemand doet de moeite om even de motor uit te zetten. Zo moeilijk is het toch niet, motor aan als je rijdt en uit als ie stilstaat. Natuurlijk begrijp ik dat i.v.m. de koeling de motor aan moet staan. Maar dit is pas van belang als de bus is beladen met de boxen en dan staat de bus buiten. In de loods zelf mag(arbo) de motor niet draaien. En als je dan af en toe wat frisse lucht probeert te nemen sta je in de sigarettenrook.. heerlijk! De job is leuk om te doen als je graag onderweg bent en goed in het donker adressen kan vinden. Vooral in België is dit af en toe een uitdaging. Bussen zijn uitgerust met usb aansluitingen perfect om muziek en podcasts te beluisteren. Betaling is slecht, soms zijn ze niet eerlijk met de uren, dit moet je altijd zelf bijhouden. De job is makkelijk te krijgen, ze zoeken altijd collega’s en volgens mij nemen ze bijna iedereen aan.
Pros
Flexibel, leuk werk.
Cons
Ongezonde werkomgeving, slechte betaling.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at HelloFresh?